Lördagens matcher

Missade, eller hade inte riktigt tid att lägga in mitt tips till förra omgången...men till Lördagens bataljer som startar kl 16 hinner jag att få upp mitt tips!

Södertälje - Färjestad 2-4
Luleå avstyrde SSK's anfall ganska enkelt senast och idag är det Färjestads tur som är ett bättre lag som vann lite turligt i premiäromgången mot Skellefteå borta. Det blir alltså en mardrömsstart för SSK på årets säsong...

HV-71 - Brynäs 4-1
Brynäs gick mållösa senast och HV torskade finalreprisen mot DIF på Hovet. HV har såklart ett bättre lag än sina motståndare och hemmaplansfavör väger tungt.

MoDo - Djurgården 2-2
En svårtippad match som i min tro går hela vägen till straffar...vem som vinner där låter jag vara osagt men sätter nog en slant på DIF.

Luleå - Skellefteå 4-2
Norrlandsderby och ett fullsatt COOP Arena, det kan inte bli bättre! Luleå bjöd på en fin defensiv senast mot SSK, kan man visa upp det idag igen mot ett bättre lag? Skellefteå å sin sida torskade oturligt hemmapremiären mot Färjestad med 2-3, revanschlusta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0