Luleå och Modo får mitt tips

Att blandannat både Luleå och MoDo tillsammans kan ta en varsin slutspelsplats trodde nog ingen bara för 1-2 omgångar sen.
Hur gick det till? - Jo, Frölunda har spelat in sig i skiten totalt efter två raka torsk mot först Rögle borta med 7-3 och Timrå nu senast med 2-1.
Nu har Fr
ölunda kvar: Skellefteå (b) och Djurgården (h). Starka Skellefteå vinner i sin hemmaborg i jakt på hemmaplansfavör så långt in den bara går i slutspelet. Djurgården och sin sida viker inte ned sig... Stockholm VS. Göteborg...tror på ett kryss i den bataljen i sista omgången.
Timr
å räknade jag bort tidigare men det kanske jag får äta upp? Men nej TIK, trots att ni spelat så pass bra den sista tiden så tror jag inte på Er...tror faktiskt att DIF kan släcka TIK's slutspelsdr
öm i dagens match lagen emellan.
Sen har vi lagen som jag tror tar sig till slutspel...Lule
å och MoDo.
Lule
ås nyckelmatch spelas idag borta mot Rögle. Tittar man till tabelleläget ska det inte vara någon fara på berget... men Rögle har spelat bra under de senaste omgångarna där blandannat siffrorna 7-3 mot Frölunda i senaste hemmamatchen bevisar sanningen. Kanske kan vara en sporre för Rögle att spela bort bröderna Abbott från slutspel i en hämnd? Luleå vann sin senaste bortamatch lagen emellan på ett imponerande sett. Kanske dags att plocka fram samma spel nu som då?
Kvar har vi MoDo...som spelar mot SSK borta idag. SSK
är inte lika "ihåligt" som i den senaste omgången mot Luleå. Har jag fått rätt fakta så får man tillbaka fem spelare till dagens drabbning. Att SSK ska vika ned sig finns inte då blandannat Peter Popovic och Pontus Sjögren har gått ut med att full satsning gäller.
Jag tror att MoDo vinner men att segern k
änns glasklar på förhand tycker jag inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0