Slutspel i OS-hockeyn

Dåså, nu är det slutsnackat! Utslagsronderna i OS-hockeyn börjar idag med åttondelsfinaler där blandannat hemmanationen Kanada ingår bland deltagande lag.
Det är nu i denna rond som det sämre lagen kommer att åka ut så det stora kan göra upp i jämna och t
äta matcher.

Matcherna i 8-delsfinalerna:

Tjeckien - Lettland
Mitt tips: 1
Kommentar: Lagen som spelade i samma grupp m
öts igen. Tjeckien vann matchen med 5-2 efter en pangstart i gruppspelet och inget tyder på att det ska bli en lettisk seger. Lettland som förövrigt gjort ett svagt OS.

Kanada - Tyskland
Mitt tips: 1
Kommentar: Kanada som varit skakiga hittills och inte f
ått till det riktigt kommer dock ta sin andra seger i detta OS mot slagpåsen Tyskland. Men visst vore det roligt med en skräll?!

Slovakien - Norge
Mitt tips: 1
Kommentar: Norge stod upp bra i en period mot Kanada, man torskade mot Schweiz efter straffar. Orkar, ORKAR verkligen Norge spela som man gjorde i f
örsta perioden mot Kanada matchen ut kan vi ha en skrällchans här.

Schweiz - Vitryssland
Mitt tips: 1
Kommentar: Tv
å ganska jämna lag med ett litet övertag till Schweiz med matchvinnaren Jonas Hiller i kassen.

Kommer att twittra under matchen Kanada-Tyskland med start 01:30 inatt svensk tid under adressen: http://twitter.com/mangeshockey hoppas vi ses d
är!

Kommentarer
Postat av: Danieldoppsko

åh, heja luleå :D

2010-02-23 @ 16:45:26
Postat av: Mange

åh, bra att du hejar på luleå buset! :D haha "Danieldoppsko" long time ago xD haha

2010-02-24 @ 16:33:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0