Guldjubel i Cloetta Center till våren?

-Guldjubel i Cloetta Center till våren 2010?

Läste just på sportsexpressen.se om Slavomir "Slava" Leners funderingar och LHC's mål till kommande säsong där han uttrycker sig att hans Linköping "siktar på en topp fyra plats". Visst wow en toppfyra placering det är ju bra men att man "siktar" på en toppfyra placering låter lite tveksamt i mina öron men det laget LHC har byggt till kommande säsong med spelare som Fredrik Norrena,Tony Mårtensson,Nicklas Hävelid och Magnus Johansson.
Vilket betyder att man värvat bäst i Elitserien hittills trots att Norrena,Hävelid och Johansson är gamla rävar idag.
Men som sagt...uttalandet...osäkert sagt av Lener som kanske är lite oroad och fortfarande fundersam efter fiaskot från den gångna säsongen där man som vanligt hade ett litet favoritskap på sig att vinna SM. Det kommer att vara större denna säsong och det tror jag Slavomir vet om.
LHC har mitt tips till SM-Guldet idag men jag har länge varit tveksam till Lener som coach och säger därför...UPP TILL BEVIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0